sobota, 13 września 2014

POST - o niczym

Tak. Oto jest właśnie post o NICZYM. 
Siedzę w jadalni, w męskiej koszuli, przeglądając Ask'a (http://ask.fm/CzolgistaLeniwiec) i marząc by wyjść na dwór. Choćby na krótki spacer. Niestety, jak powszechnie wiadomo, choroba zawsze psuje nasze plany w najmniej oczekiwanym momencie.
Tak, więc teraz tkwię przed laptopem i wegetuję. 
Dzień dziś niezbyt obiecujący.
Wczorajszy zakup w jednym z moich ukochanych sklepów jednak trochę mnie rozweselił. Otóż dorwałam ten oto OGROMNY szal w Zarze. 


Mam nadzieję, że moja fascynacja nim jest w miarę oczywista. Jest po prostu cudowny! 
Nie mogę już doczekać się jesieni. Choć wczoraj przemieszczając się przez Katowice miałam wrażenie, że nie mamy już września, a co najmniej listopad.

MIŁEGO DNIA! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz