niedziela, 19 października 2014


Paskudny dzień.
Nie znoszę przesadnie słonecznych dni, a ten jest stanowczo za słoneczny.
Ostatnimi czasy straciłam humor. Jakoś nie potrafię się niczym zająć, zainteresować, nie potrafię się uśmiechać.
Straciłam wszystko. Osobę, którą kochałam i jedyną przyjaciółkę na której na prawdę mi zależało. Co najlepsze, uświadomiłam sobie to dopiero teraz, a jest już za późno.
Spytacie co w szkole? Szkoła, jak to szkoła, ma to do siebie, że jej nie znoszę. Chodzić tam muszę, ale nie robię tego chętnie. Udaję się tam tylko ze względu na paru znajomych z którymi lubię rozmawiać i marnować czas.
Słucham w kółko kilku piosenek Alice in Chains,a  to oznacza, że zbliża się zima. Zawsze w te mroźne dni słucham zastraszającej ilości piosenek grungeowych zespołów. 
Piosenkami, którymi raczę się absolutnie codziennie są "Black" oraz "Garden" Pearl Jamu, "Heaven Beside You" Alice in Chains i "Brave New World" Iron Maiden.


Pragę Wam jednak życzyć udanego dnia.. a w każdym razie lepszego niż mój.
:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz